Tuesday 6 November 2012

BUSKING DI WATERFRONT KUCHING (SEPTEMBER2012)

( Ulasan ini telah dialih dalam bahasa Sarawak )


Bulan SEPT riya, skali gik kmkorg polah trip ke Kch dan kebetulan masa ya ada urusan peribadi juak di sinun. Ditemani dua org rakan SEbusker Lee & Chas turut sama pergi biasalah cun-cun kenak dengan match BPL LIVERPOOL v MAN UTD di Anfield. (tok sikda kenak mengenak dgn Bintulu Buskers). 

Petang Jumaat macam biasa polah plan awal dengan seorang member rapat di sinun Khairi yang juga salah seorang guitarist She's Nukclear. Di sebelah malam ya kmk org terus busking dengan sidak busker2 sia pun turut sama join pada malam ya. Busking di Waterfront KCH memang best, org yang nangga pun sporting2 semua. Enjoy & fun wlaupun aku main sikit jak lagu(malu) malam ya. Haha.... InsyaAllah lepas tok mok mbak full member2 Bintulu Buskers polah trip Busking di KCH. Di dalam perancangan. InsyaAllah 

Gambar2 di dibah aku sedut dari bro Ashadi dolok lah. Haha
                            
            Es & Chas busking di Waterfront Kch. (Pic via Ashadi Kamaruzaman )

   Bersama busker2 KCH. (Pic via Ashadi Kamaruzaman)


Alang-alang bercerita pasal busking di sinun tek, terus la selitkan sikit pasal match dua musuh ketat BPL tok. Hari Ahad ya macam biasa lah terus nangga match di kubu kuat MAN UTD di batu 3 sia. Alhamdulillah sik sia-sia kmk orang balit akhir. Man Utd menang dengan jaringan 2 - 1 . 


Gambar kenangan bersama die hard fans Liverpool selepas tamat perlawanan yang berkesudahan Liverpool 1 - 2 Man Utd. Gambar tok di ambik di kubu kuat Liverpool yang hanya bersebelahan jak dgn tempat kmk org nangga.

(Pic via Anam Baseri )


2 comments: